Branding & Social Media TikTok és a Brandépítés? Lehetséges!
Habár a Tiktok-ot nem kell bemutatnunk, mert történetesen berobbant mára a köztudatba, fontos megemlíteni, hogy kifejezetten kulcs elem lehet a brandépítésben.
A Tiktok a fogyasztók sokkal szélesebb körét vonzza, több vevőhöz jut el az információ és nagyobb eséllyel kerül a vállalat köztudatba. A hétköznapi tartalmak megosztása mellett, sokan már információszerzésre használják az applikációt. Éttermek, felhasználói vélemények keresésére, valamint program ajánlónak is. Háromból egy felhasználó már keresésre alkalmazza az appot, ezért is tökéletes módja hogy egy vállalkozás új vagy fiatalabb vevőket vonzzon be.
Amellett, hogy a helyi vevőket segít elérni, globális szinteken is képes célközönséget bevonni. A TikTok-on sokkal könnyebb vírusként terjedni, mint más platformokon.
A tartalmak szórakoztató, magával ragadó jellege azt jelenti, hogy az emberek nem egyszerűen csak megismerik a márkádat, hanem elkezdenek gondolkodni és beszélni is rólad, mint márkáról.
Ez a Brandépítés egyik személyes hangvételűbb módja lehet, ahol a vállalat bemutathatja kevésbé komoly oldalát. A különböző tartalom trendek követése biztosítja a for you-ban való felbukkanást, amivel nézőket is eredményesebben vonzzunk be.
Egy másik módja a Tiktokon való jelenlét növelésének, a már Instagrammon folyamatosan alkalmazott Influenszer marketing. A Tiktokon teljesen más dinamikával és követő számmal rendelkező infeluenszerek, óriási nézettség növelő hatással bírnak. Ma már a Maybelline, Elseve és L'Oréal is előtérbe helyezi az influenszerek által hirdetett termékeiket. A TikTok az értékesítési-tölcsér minden szakaszában előnyös lehet a márkád számára, beleértve az megkeresést és a bevételt is. Ez nem csak egy ismertséget növelő platform. Valójában a felhasználók 92%-a tett már lépéseket egy TikTok videó megtekintése után.
Lépései:
-
Használd az analitikát és a trendeket, hogy megjelenj a "For You" oldalon!
-
Győződj meg róla, hogy minden poszt a márkaismertség és elkötelezettség javát szolgálja!
-
Hirdess Tik Tok-on!
-
Hozz létre filtereket és effektusokat brand logóval!
-
Használj “challenge” hashtageket a videódhoz!
-
Együttműködés létrehozása influenszerekkel!
Source: https://www.dashhudson.com/blog/reels-tiktok-marketing-strategy