Közösségi Média Marketing

 

Közösségi média jelenlét nélkül a vállalkozások manapság szinte láthatatlanok a fogyasztók számára. Az alkalmi posztolás nem elég – stratégiára és gondos tervezésre van szükség ahhoz, hogy igazán megmutathasd, ki is vagy valójában. Ez rengeteg időt és energiát igényel, de azért vagyunk mi, hogy mindezt a terhet levegyük a válladról. Hagyd, hogy mi végezzük a munkát, miközben te a vállalkozásod többi részére koncentrálsz! Lelkes csapatunk készen áll arra, hogy kreatív, hatékony stratégiákkal növelje közösségi média jelenlétedet, és elérje, hogy márkád kitűnjön a tömegből!

 

Mit takar közösségi média szolgáltatásunk?

  • Közösségi média (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) stratégia tervezése

  • Közösségi média oldalak indítása

  • Teljeskörű tartalomgyártás

  • Oldalak tartalmi menedzsmentje

  • Közönséggel való interakciók kezelése 

  • Kampányok tervezése és megvalósítása

  • Nyereményjátékok tervezése és megvalósítása

  • Influenszer marketing kampányok menedzselése

  • Hirdetések létrehozása, menedzselése, elemzése

 

Mit eredményezhet a színvonalas közösségi média kommunikáció?

  • Fokozott márkaismertség: Releváns tartalmak készítésével olyan követőkre tehetsz szert, akik valóban érdeklődnek vállalkozásod iránt és hajlandóak ajánlani másoknak is, vagy akik szívesen vásárolnának tőled.

  • Növeli a közönség elköteleződést: Az interaktív és inspiráló tartalom ösztönzi az elköteleződést (lájkok, megosztások, hozzászólások, stb.) segítve egy aktív közösség kiépítését a márkád körül.

  • Növeli a látogatottságot: Az értékes, kreatív tartalmakkal biztosítjuk, hogy a márkád nagyobb eséllyel jelenjen meg a közösségi média platformok keresési eredményeiben.

 

Így csináljuk:

  1. Kezdeti konzultáció: Első alkalommal márkád stratégiájával és egyéniségével ismerkedünk meg, melyben felmérjük üzleti céljaidat és közönséged igényeit.

  2. Stratégia kidolgozása: Innovatív közösségi média stratégiát készítünk, amely lefedi a tartalmi naptárakat, kreatív koncepciókat és a terjesztési csatornákat.

  3. Tartalmak létrehozása: Az előzőekben megbeszélt stratégia alapján elkészítjük a tartalmakat.

  4. Tartalmak terjesztése: Gondoskodunk arról, hogy a tartalmak a legmegfelelőbb időben és helyen jelenjenek meg, maximalizálva a láthatóságot és az elköteleződést.

  5. Monitorozás és riportálás: Szemmel tartjuk melyek azok a tartalmak, amelyek hatékonyak és ezek alapján finomítjuk a stratégiát. Mindezt igény szerinti rendszeres konzultációk során vitatjuk meg.

Van egy projektötleted?
Lássunk munkához!