Social Media & Instagram 3 tipp az első 1000 követő eléréséhez Instagramon
-
Instagram bio - egy lendületes kezdet
Az instagram bemutatkozó szövegnek is nagy jelentősége van vállalkozásod számára, hiszen ez az első amit a potenciális vásárlók látnak. Ha tetszik amit látnak, nagyobb eséllyel nyomnak rá a “követés” gombra.
De mi az amit hangsúlyozni kellene? Gondolj úgy rá úgy, mint 150 karakteres főcímre. Csak a legfontosabb információkat tartalmazza, mi az amit hangsúlyozni szeretnél és miben tűnsz ki esetleg a versenytársak közül.
Pár ötlet a tartalmas bio elkészítéséhez:
-
Magas minőségű és hangsúlyos profilkép
-
Call-to-action (kontakt információ, asztalfoglalás link, weblap)
-
Frappáns szöveg, bemutatkozás, melegebb hangvételű megszólító szöveg
-
Networking
Minden kezdet nehéz, azonban miért ne kezdhetnéd a saját ismeretségi köröddel? Az első pár száz követő elérésének és megszerzésének módja a család, barátok, ismerősök felkeresésével is elérhető. Valószínűleg követni fognak téged, és remélhetőleg ajánlani fognak az ismerőseiknek. Nézd át a Facebook- és kapcsolatlistádat is, és győződj meg róla, hogy minden kapcsolatodat felhasználtad.
Attól függően, hogy milyen Instagram-csatornát üzemeltetsz, érdemes lehet helyi vagy hasonló vállalkozásokkal is kapcsolatot teremteni. Természetesen ez a cikk nem kizárólag arról szól, hogy "hogyan szerezhetsz követőket az Instagramon a vállalkozásodnak", de érdemes észben tartani. Ha bejelölöd őket, kommenteled a posztjaikat és megosztod a tartalmaikat, az őket is arra ösztönzi, hogy ugyanezt tegyék!
3. Találd meg a potenciális vevőköröd!
Amikor elindítod a fiókod, próbáld meg leírni magadnak az ideális célközönséged. Ez lehet egy úgynevezett perszóna, ami a leginkább jellemző tulajdonságokat tartalmazza. Kit követnek, mit kommentelnek, és mi mozgatja őket? Ezután keress más olyan fiókokat, amelyek az imént leírt célközönséghez igazodnak!
Ha például utazási vlogger vagy, keress olyan utazási fiókokat és utazási vloggereket, amelyek megfelelnek a közönséged kritériumainak. Keresd meg azokat a fiókokat és alkotókat, akik rendszeresen posztolnak, és akiknek magas a tartalmaik iránti elkötelezettsége.
Most az a lényeg, hogy kihasználd a profiljaikat és a közönségüket. Kommenteld a bejegyzéseiket. Kövesd a követőiket és lépj velük interakcióba. Lépj kapcsolatba! Fel kell hívnod a közönséged figyelmét, és kapcsolatot kell teremtened, mielőtt szívesen követnének téged, és részt vennének a tartalmaidban.
Source: Epidemic Sound